Minden kezdet nehéz?

Címkék: kezdet történetek

2010.04.29. 11:35

"Minden kezdet nehéz." - tartja a közhiedelem. Ez tényleg így van?

Tegnap este nekikezdtem végre a drupalsulinak. Megpendítettem életem első blog-bejegyzésében, hogy ez a dolog jelenleg aktuális az életemben. Igen, azóta nekikezdtem, honlapszerkesztésre adtam a fejem. Nem is volt olyan nehéz, mint amit én előtte gondoltam róla. :> Ennek hozadékaként a Firefox-szal is elkezdtem megismerkedni. Na jó, nem esem túlzásba: letöltöttem. Valahogy hajnalban már nem sok kedvem volt újabb rejtelmekben elmerülni. Ha a címbeli kérdésemre keresem a választ a HTML-bűvészkedés kapcsán, akkor azt állíthatom, hogy ez nem tartozott életem legnehezebb kezdetei közé. Szerencsére! :-)

Ahogy így ezen a kérdésen gondolkoztam ma reggel eszembe jutott a szülésem. Eszembe jutott, hogy kellene írni a szülésről a blogomon. Azt hiszem, megfelelő helye lenne itt ennek a témának. Azután az is eszembe jutott, hogy egy szülés nem olyan, mint az amerikai hiperszupersztárfilmekben. Aki már túl van rajta, az tudja, aki még előtte van, az jobb, ha készül rá, hogy sokkal ember(közel)ibb a dolog, sokkal naturálisabb. Azt hiszem, ezzel sem segítettem sokat a szülés előtt állóknak.:) Visszatérve a szülés-történetekhez, nem lenne szerencsés ilyen témával indítani az elején, mert - erre még emlékszem a kismamaságomból - mennyire kétélű kard ilyeneket olvasni szülés előtt, és itt nem az a célom, hogy riogassak embereket.

Ehelyett inkább akkor érdemesebb már valami (remélhetőleg) semlegesebb, de mégis pozitív mederbe terelni az itt elhangozni készülő témákat. Jött az ötlet, hogy a következő bejegyzésemig valami merészen fogom törni a fejem: arról a kezdetről írok hamarosan, hogy honnan tudtam, mikor induljak be a kórházba férjjel, sporttáskákkal felszerelkezve. Sok szüléssel kapcsolatos rémtörténetet hallottam már, a kórházba indulásról még egyet sem.

Ha kíváncsivá tettelek, térj vissza pár napon belül és itt foglak várni Téged a saját történetemmel. Mondjuk jövő hétfő, kedd felé már szerintem elkészülök, mivel a hétvégén költözünk. Egy újabb kezdet...

Ha elég bátor leszel hozzá, no meg van saját/mástól hallott tapasztalatod, akkor itt Te is megoszthatod velünk, hogy szerinted mik a kórházba indulás előjelei. Ha még nincs saját tapasztalás a birtokodban, akkor kérdezz, megkeresem rá a választ (vagy magamban, vagy a szakirodalomban). Válasz nélkül nem hagylak!

Addig is kellemes napot és hétvégét! Ja, és amiről legközelebb írni fogok: költözésem története egy négyhónapos csemetével.

Üdv: Gizus

És köszi annak, aki továbbküldte a linket (freemail-ben) e-mailben! :-) /A blogom statisztikája megmutatta. Idők, terek és egyebek közötti látnoki képességgel egyelőre még nem rendelkezem. ;>/

A bejegyzés trackback címe:

https://kismama-portal.blog.hu/api/trackback/id/tr831961570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása