Ma arra ébredtem, hogy van egy blogom. Már tegnap este kezdődött... Mostanában erős késztetést éreztem arra, hogy megtudjam, mivel is telnek más kismamák (klasszikus kismamák/jövendőbeli kismamák/kis- és nagygyermekes anyukák) napjai. Jó érzés azt tudni, hogy egy-egy dolog kapcsán nem vagyok egyedül.

Eddig azt tapasztaltam, hogy az a legjobb, ha magam járok elől jó példával, így el is kezdem. Szóval, tegnap este a minőséget, sikerességet hirdető Braskó Csabával (www.szemleletfejlesztes.hu) beszélgettem, aki bíztatott, hogy ha már ezt szeretném, akkor lépjek tovább. Utána Barabás Csabával (www.online-vallalkozas.com –on drupalsuli I.) honlapszerkesztés témában értekeztem és az ő segítőkészsége nyomán megerősödött bennem az az elgondolás, amit korábban Vida Ági (www.kismamablog.hu, www.gazdagmami.hu) személyes és közösségi inspirációját követve kiötlöttem: hozzak létre egy blogot. Hát elkezdődött... és – hogy stílusos maradjak – az első bejegyzésem ma MEGSZÜLETETT!!! :-P

Kismamák! Ha ismeritek ezeket a link-oldalakat, vagy beleolvastok néhányba, akkor kiderül, hogy min kattog mostanában az agyam: valamit hozzátenni a világhoz, valamit adni az embereknek és ezt interaktív módon tenni. Azt adottnak veszem, hogy Titeket szólítalak meg, hiszen én is „kismama” vagyok, de ezt a bemutatkozásban már olvashattátok is, meg, ha személyesen ismertek, akkor pedig tudjátok rólam meg Rékáról. ;) A MIT még várat magára, úgy tűnik – legyen ez e hét ajándéka számomra. :-)

Én már leírtam. Most Te jössz! Veled milyen inspiráló dolog történt ma/tegnap/mostanában? Mi foglalkoztat? Milyen nehézségeid vannak, amik lekötik a kapacitásodat és keresed rájuk a választ? Persze, egyáltalán nem kell babához kötöttnek lennie (lsd. az én mostani 'elfoglaltságomat' fentebb), de nyugodtan lehet az is! :-)

Nálunk ilyen kardinális kérdés még, hogy hol lehet 62-es, de már inkább 68-as lányka vékony(!), kantáros (!) rugit kapni?? Ha van BÁRMIFÉLE ötleted, azonnal írd meg, kérlek, mert már szinte térdig lejártuk a lábunkat érte! A másik, ami még nagyon foglalkoztat mostanában, hogy Ti tapasztaltátok-e a 4. hónap környékén, hogy apadt volna a tejetek? (Persze, ez értelemszerűen a kisgyermekes anyukák felé kérdés. :>) Még szerencse, hogy egy kedves kétgyerekes anyuka mondta nekem, hogy nála és még néhány másik kismamánál volt ilyen, így nem kaptam szívbajt, amikor ezt tapasztaltam, de ha ezt nem tudom előre, akkor fejre állok, az tuti! Szerencsére már túl is vagyun rajta és visszaállt a régi rend! :-P Ja, és egy másik nagy kedvencem, ami már pocakosságom óta érdekel: a fűszerezés témaköre. Mivel lehet fűszerezni, ami jó a babának és mi az, ami tiltólistás? Az alapokat tudom, de pl. nagyon érdekelne, hogy kurkuma mehet-e vagy a fehérborssal hányadán is állunk?

Amúgy Ti mit tudtok a párásításról? Konkrétabban: azt már összeraktam, hogy óvatosan kell bánni a párásítóval, ha csecsemő van a háznál, de ennél konkrétabbat még nem találtam. Ha már itt vagyok, akkor megkérdezem, hogy egy csecsemőnek hány %-os páratartalom az ideális? Most költözünk panelba és ott köztudottan száraz a levegő.

Mottóm mára: Bízom benne, hogy lesznek mások is, akik számára lesz hozzáadott értéke ennek az oldalnak! :)

További kellemes estét!

Gizus

A bejegyzés trackback címe:

https://kismama-portal.blog.hu/api/trackback/id/tr301957913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása