Ígéret - szép szó

Címkék: kezdetek szül(et)és

2010.05.05. 01:04

Még a múlt hét vége felé azt ígértem, hogy írok e hét elején (konkrétan akkor hétfőre vagy keddre datáltam a bejegyzés megszületését), arról, hogy én honnan tudtam, hogy eljött az idő és indulnom kell a kórházba.

Úgy tűnik, ez az összefoglalás még várat magára, mert a dobozok mélye jól rejtegeti előlem mindent elnyelő birodalmában elraktározott kincseimet. Ez annyit tesz, hogy nem került még kipakolásra az az összefoglalás, amit még akkor írtam, amikor a "végét jártam" a (klasszikus értelmeben vett) kismamaságomnak.

Barátnőmnek készített jegyzetem remélem, minél előbb kezem ügyébe kerül újra, hogy megoszthassam az Olvasókkal a még akkor, ott, a finishben meg- és kiérlelt gondolataimat.

Addig is, amíg ez bekövetkezik, álljon itt egy történet a szülésről gyermek szemmel: http://www.nlcafe.hu/noklapja/20091209/kismamasorvosos/

Gizus

A bejegyzés trackback címe:

https://kismama-portal.blog.hu/api/trackback/id/tr421975499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása